Regulamin - Bieg z Cyckami
I. CELE IMPREZY:
- Integracja społeczności lokalnej i ponadlokalnej w ramach wspólnej akcji
promującej profilaktykę badania piersi przez kobiety. - Popularyzacja chodzenia i biegania, jako czynnej formy wypoczynku
i najprostszej formy ruchu. - Promocja Miasta Słupska.
II. ORGANIZATORZY:
- Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
- Słupskie „Amazonki”
III TERMIN I MIEJSCE:
- Data: 12 października 2024 r. (sobota).
- Miejsce: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
- Biuro zawodów: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
- Otwarcie biura zawodów: 12.10.2024 r., godz. 9.30.
- Marsz Nordic Walking – wystartuje o godz. 11.00 (jedno okrążenie 700m).
- Bieg na 3,5 km – wystartuje o godz. 11.30 (pięć okrążeń).
- Limit zawodników: 100 osób (łącznie na dwóch dystansach).
IV TRASA BIEGU/MARSZU:
- Trasa: Trakty piesze, droga utwardzona.
- Start: Słupsk, Plac Rybacki – „Herbaciarnia”.
- Trasa oznakowana, zabezpieczona.
V. POMIAR CZASU:
- W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja „Sub ventum” na podstawie pomiaru stoperem.
- Posiadanie numeru startowego jest warunkiem koniecznym do wystartowania
w zawodach i sklasyfikowania w komunikacie końcowym.
VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:
- W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 12.10.2024 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
- Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się
w biurze zawodów znajdującym się na przy Herbaciarni w Słupsku – Plac Rybacki. - Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość.
- Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach
na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie powinny posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego do udziału w zawodach! - Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie marszu/biegu z przodu koszulki.
- Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
- Zawodnicy oraz osoby uczestniczące w biegu/marszu (kierunkowi
i zabezpieczający) powinni bezwzględnie stosować się do zaleceń Dyrektora biegu, w szczególności nakaz podpisania oświadczenia o uczestnictwie
w zawodach na swoją odpowiedzialność. - W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.
VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:
- Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego
na stronie internetowej www.biegislupsk.pl, który stanowi deklarację uczestnictwa w biegu/marszu. - Opłata startowa wynosi 20 złotych i uiszczana jest przez formularz elektroniczny dostępny na stronie www.biegislupsk.pl. W dniu zawodów obowiązuje opłata
30 zł, o ile będą dostępne miejsca na liście startowej. - W przypadku osiągnięcia limitu 100 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.
- Osoby, które nie odbiorą pakietu startowego na 30 min przed startem zostaną usunięte z listy zawodników.
VIII. KLASYFIKACJA:
Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu/marszu:
- Biegacze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
- Kijkarze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary.
- Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy odlewany unikatowy medal.
IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:
- W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
z agrafkami, napoje na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciasto, zupę i możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania Sponsorów oraz opiekę medyczną.
X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:
- Organizator zapewnia profesjonalne zabezpieczenie medyczne w trakcie imprezy.
- W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Marsz/Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
- W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
- Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do marszu/biegu przyjmuje do wiadomości, że udział w marszu/biegu wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych
(w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym. - Organizator – Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
- Organizator nie ubezpiecza uczestników marszu/biegu, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.
- Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym
z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). - Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów biegu.
- Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski,
(tel. kontaktowy GSM: 602759892) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne.