Regulamin - Bieg z Cyckami

I. CELE IMPREZY:

  1. Integracja społeczności lokalnej i ponadlokalnej w ramach wspólnej akcji 
    promującej profilaktykę badania piersi przez kobiety.
  2. Popularyzacja chodzenia i biegania, jako czynnej formy wypoczynku
    i najprostszej formy ruchu.
  3. Promocja Miasta Słupska.

II. ORGANIZATORZY:

  1. Fundacja Wspierania Inicjatyw Niekonwencjonalnych „Sub ventum”
  2. Słupskie „Amazonki”

III TERMIN I MIEJSCE:

  1. Data: 12 października 2024 r. (sobota).
  2. Miejsce: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
  3. Biuro zawodów: Słupsk, Plac Rybacki, bulwary.
  4. Otwarcie biura zawodów: 12.10.2024 r., godz. 9.30.
  5. Marsz Nordic Walking – wystartuje o godz. 11.00 (jedno okrążenie 700m).
  6. Bieg na 3,5 km – wystartuje o godz. 11.30 (pięć okrążeń).
  7. Limit zawodników: 100 osób (łącznie na dwóch dystansach).

IV TRASA BIEGU/MARSZU:

  1. Trasa: Trakty piesze, droga utwardzona.
  2. Start: Słupsk, Plac Rybacki – „Herbaciarnia”.
  3. Trasa oznakowana, zabezpieczona.

V. POMIAR CZASU:

  1. W zawodach pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywać Fundacja „Sub ventum” na podstawie pomiaru stoperem.
  2. Posiadanie numeru startowego jest warunkiem koniecznym do wystartowania 
    w zawodach i sklasyfikowania w komunikacie końcowym.

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. W Zawodach prawo startu mają osoby, które do dnia 12.10.2024 r. ukończą 18 lat (osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Zawodach wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna).
  2. Zawodnicy przed startem muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Weryfikacja zawodników oraz wydawanie numerów startowych odbędzie się
    w biurze zawodów znajdującym się na przy Herbaciarni w Słupsku – Plac Rybacki.
  3. Podczas weryfikacji zawodnik musi posiadać: dokument stwierdzający tożsamość.
  4. Podczas weryfikacji zawodnik musi przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu lub własnoręcznie złożyć podpis pod oświadczeniem o zdolności do udziału w zawodach 
    na własną odpowiedzialność. Osoby niepełnoletnie powinny posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego do udziału w zawodach!
  5. Każdy zawodnik otrzyma numer startowy, który musi być przypięty w trakcie marszu/biegu z przodu koszulki.
  6. Zawodnicy muszą przestrzegać Regulaminu biegu, obowiązujących przepisów, zarządzeń organizatorów oraz służb porządkowych.
  7. Zawodnicy oraz osoby uczestniczące w biegu/marszu (kierunkowi 
    i zabezpieczający) powinni bezwzględnie stosować się do zaleceń Dyrektora biegu, w szczególności nakaz podpisania oświadczenia o uczestnictwie 
    w zawodach na swoją odpowiedzialność.
  8. W przypadku przekroczenia limitu czasowego, każdy uczestnik zobowiązany jest do zejścia z trasy.

VII. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:

  1. Za zgłoszenie uważa się czytelne wypełnienie formularza umieszczonego 
    na stronie internetowej www.biegislupsk.pl, który stanowi deklarację uczestnictwa w biegu/marszu.
  2. Opłata startowa wynosi 20 złotych i uiszczana jest przez formularz elektroniczny dostępny na stronie www.biegislupsk.pl. W dniu zawodów obowiązuje opłata 
    30 zł, o ile będą dostępne miejsca na liście startowej.
  3. W przypadku osiągnięcia limitu 100 osób zapisy do zawodów zostają zamknięte.
  4. Osoby, które nie odbiorą pakietu startowego na 30 min przed startem zostaną usunięte z listy zawodników.

VIII. KLASYFIKACJA:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn w biegu/marszu:

  • Biegacze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) - puchary.
  • Kijkarze: Open Kobiety/Mężczyźni (I-III) – puchary.
  • Wszyscy, którzy ukończą bieg w założonym czasie otrzymają pamiątkowy odlewany unikatowy medal.

IX. ŚWIADCZENIA DLA ZAWODNIKÓW:

  1. W ramach opłaty startowej każdy zawodnik otrzymuje: numer startowy wraz
    z agrafkami, napoje na mecie biegu, medal okolicznościowy na mecie dla każdego zawodnika, który ukończył bieg lub marsz, ciasto, zupę i możliwość udziału w losowaniu nagród po biegu, w przypadku pozyskania Sponsorów oraz opiekę medyczną.

X. SPRAWY ORGANIZACYJNE:

  1. Organizator zapewnia profesjonalne zabezpieczenie medyczne w trakcie imprezy.
  2. W losowaniu nagród biorą wyłącznie osoby posiadające swój numer startowy (nie przekazujemy numeru innej osobie).

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Marsz/Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  2. Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione i skradzione.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora skrócenia trasy przez uczestnika, zawodnik zostanie zdyskwalifikowany.
  4. Uczestnik startuje wyłącznie na własną odpowiedzialność i ponosi związane z tym ryzyko. Uczestnik rejestrując się do marszu/biegu przyjmuje do wiadomości, że udział w marszu/biegu wiąże się z dużym wysiłkiem fizycznym i pociąga za sobą naturalne ryzyko i zagrożenie wypadkami, możliwość odniesienia obrażeń ciała i urazów fizycznych 
    (w tym śmierci), a także szkód i strat o charakterze majątkowym.
  5. Organizator – Fundacja „Sub ventum” posiada ubezpieczenie OC.
  6. Organizator nie ubezpiecza uczestników marszu/biegu, natomiast uczestnikom organizator doradza, jeżeli uznają to za konieczne, zakup stosownego ubezpieczenia na czas udziału w imprezie biegowej.
  7. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym w zakresie związanym 
    z organizacją imprezy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
  8. Akceptując Regulamin Uczestnik wyraża zgodę, aby zdjęcia, nagrania filmowe oraz wywiady z jego osobą, a także wyniki mogły być wykorzystane przez prasę, radio i telewizję a także w celach marketingowych Organizatorów i Sponsorów biegu.
  9. Protesty rozstrzyga Dyrektor Organizacyjny, Dariusz Kloskowski, 
    (tel. kontaktowy GSM: 602759892) – decyzje Dyrektora są nieodwołalne.

Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy to zachęcamy do skorzystania z formularza zgłoszeniowego. Umożliwi on szybki kontakt z organizatorem i administratorem systemu.

Kliknij tutaj aby zgłosić problem